Przejdź do treści

ZOSTAŃ PARTNEREM LUB SPONSOREM
wrOFFław

Szukasz nowych pomysłów na działania CSR Twojej firmy? Chciałbyś zaangażować się w wspieranie lokalnej kultury oraz edukowanie młodych artystów, przy okazji wzmacniając wizerunek swojej marki?

Dołącz do grona naszych partnerów!

Festiwal wrOFFław powstał po to, by zadać kłam opiniom, że wrocławska scena muzyczna ma niewiele do zaoferowania. Grupa osób zaangażowanych w muzyczne środowisko miasta postanowiła stworzyć coś nowego, coś, czego brakowało! Naszą ideą jest stworzenie przestrzeni do spotkania, wzajemnego inspirowania się, prezentowania autorskiej twórczości oraz uświadamianie jak funkcjonuje rynek muzyczny. Poprzednie trzy edycje spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem zarówno publiczności, jak i samej lokalnej sceny, która żywo zaangażowała się w rozwój całej inicjatywy (więcej informacji o poprzednich edycjach: Festiwale).

W tym roku festiwal odbędzie się niezależnie od restrykcji i w formule hybrydowej (jednocześnie na offline i online), w dniach 24-26.06, czyli jak co roku, w ostatni weekend czerwca. Oprócz rozbudowania sekcji koncertowej, w tym roku odbędzie się również cześć konferencyjna, z dniami tematycznymi i sponsorskimi.


fot. Ola Bodnaruś

Festiwal wrOFFław to największa inicjatywa wpierająca młode talenty we Wrocławiu i okolicach, która z roku na rok przyciąga coraz więcej czestników.
Pierwszą edycję odwiedziło około 800 widzów, natomiast w zeszłym roku przez cały czas trwania festiwalu przewinęło się 1500 osób. Do tej pory na naszej scenie wystąpiło już blisko 50 zespołów rozpoczynających swoją przygodę na rynku muzycznym. Gośćmi festiwalu byli znani przedstawiciele
i znawcy rynku muzycznego, m.in. Lech Janerka, Marek Pędziwiatr, Greg Stabeusz, mec. Krzysztof Zuber.


fot. Julita Klocek

Festiwal z uwagi na charakter, zarówno skupiający się na promowaniu autorskiej twórczości, jak i również panelach edukacyjnych, pozwala dotrzeć z informacją o Twojej firmie do szerokiego grona odbiorców. Jednakże nie tylko uczestników naszego Festiwalu, ale również do potencjalnych lokalnych klientów i partnerów biznesowych. Swoją markę promowali m.in. Mobile Vikings, Craft Event i Art-synergy – robili to za pomocą specjalnych stoisk z promocją marki, a także przez udział w panelach dyskusyjnych.

fot. Fototony

Współtworzenie Festiwalu to również znakomita okazja do zbudowania pozytywnych skojarzeń z marką
i zaprezentowanie jej w wartościowym środowisku. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, starając się dopasować nasze możliwości do oczekiwań Partnerów.

Jeśli jesteś zainteresowany – zapraszamy do kontaktu!